De ontwikkeling van uw medewerkers is belangrijk. Alga-HR helpt het voor u in kaart brengen;
Passie voor personeel

Besteed uw financiƫle administratie uit

Alga-HR neemt uw boekhouding graag uit handen. Wij hebben het noodzakelijke oog voor detail en bieden een persoonlijke aanpak. Een uitgebreide intake en een brede set diensten. 

De intake

Tijdens de intake brengen wij de administratieve processen in kaart, in nauw overleg met uw organisatie. Waar mogelijk bieden we advies en handvatten ter optimalisatie. Hierdoor beperken we de noodzakelijke administratieve handelingen voor uw medewerkers tot een minimum. Zij kunnen zich geheel richten op hun eigen taken. We laten u weten welke processen we zullen verzorgen en welke formele rapportagemomenten van toepassing zullen zijn.

De volgende taken voeren wij met regelmaat uit

Algemene administratie

  • Het voeren van de volledige bedrijfsadministratie.
  • Opstellen van de jaarrekening: balans, verlies- en winstrekening plus toelichtingen.
  • Adviseren op financieel gebied.
  • Adviseren op het gebied van management.
  • Facturering.

Debiteurenadministratie

  • Inboeken van uw verkoopfacturen.
  • Beheer openstaande posten.
  • Incasso’s begeleiden.
  • Factureren.
  • Aanmaningen

Crediteurenadministratie

  • Inboeken van uw inkoopfacturen.
  • Klaarzetten betalingen.
  • Beheer openstaande posten.

Overige administratieve taken

  • Inboeken van uw bankafschriften of kasboek.
  • Opstellen en indienen van aangiften omzetbelasting en de eventuele ICP-aangifte.
  • Opstellen en indienen aangifte inkomstenbelasting.
  • Opstellen en indienen aangifte vennootschapsbelasting.
  • Maand- en kwartaalcontrole en verslag.
  • Uw administratie volledig klaarmaken voor de accountantscontrole inclusief balansspecificaties.
  • Het optimaliseren en digitaliseren van administratieve processen waardoor behoorlijke kostenbesparingen mogelijk zijn.

Wilt u een offerte aanvragen?

Neem contact op